To those visitors who can not read Swedish, I have now added the Google Translate - enjoy!
(and do not hesitate to get in touch with me!)

~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

onsdag 16 maj 2012

Överlämna dig

Som ni har märkt är jag just nu fokuserad på något helt annat än att blogga, men jag kommer tillbaka med mer kraft och fokus vad det lider. Vill iaf dela med mig av dagens insikt.

Mitt mantra genom åren har alltid varit "det ordnar sig" och det har det alltid gjort, oavsett vad det handlat om. Men det kanske inte är lika lätt för alla att tro på den tanken. Men då är det ju som så att oavsett om det löser sig eller inte så kan man välja att må bra!

Oavsett ifall du kan betala alla dina räkningar eller ej så väljer du att må bra.
Oavsett om du har trillat över ditt livs kärlek ännu eller ej så välj att må bra.
Oavsett om du har ditt drömjobb ännu så må bra!

Säg det till dig själv och du ska se att räkningen kommer att bli betald, mannen/kvinnan i ditt liv dyker upp bakom hörnet, och någon ringer och erbjuder dig drömjobbet. Därför att när du säger till dig själv att oavsett ifall jag har/kan eller inte så väljer jag att må bra så överlämnar du dig till Universums/Guds trygga famn - du överlämnar görandet till de som kan. Och det är just det du ska göra, sluta göra motstånd och bara vara. Lev gott och njutningsfullt  - livet ska inte vara en strid.








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar