To those visitors who can not read Swedish, I have now added the Google Translate - enjoy!
(and do not hesitate to get in touch with me!)

~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

onsdag 8 maj 2013

Jag måste få berätta...


Jag har under en period kört EFT flera gånger i veckan och då på saker som PENGAR, att LYCKAS, TRO på SIG själv och rensa i gamla grejer som sitter i DNA. Och nu har jag fått ett uppdrag! Jag ska hålla i en teamdag för ett gäng inom kommunen. Och jag har aldrig fått så bra betalt som för detta ever i hela mitt liv. Men eftersom de inte klagade på vad jag ville ha ska jag ta mer nästa gång. För nu j-a är det bara full fart framåt som gäller!

Så jag råder er alla prova EFT för det funkar. Körde även en del på att öka min ämnesomsättning och då trillade jag över en BBC dokumentär om periodisk fasta så nu har jag kört det i drygt en månad, funkar kanon bra. Så mer EFT åt folket, hi hi.


4 kommentarer:

  1. Jag är nyfiken. Har du läst "The Healing Code"? Och vad tyckte du om den? Om du inte gjort det så finns den även svenska. Den pratar också om bibeln och har fått extremt bra recensioner.

    Hade nog tänkt köpa den, men är intresserad av att höra med någon som provat den personligen.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej jag har inte läst den, funderade på att köpa den i vintras men det blev inte av. Återkom gärna ifall du skaffar (och läser!) den med vad du tycker.
      /Kathja

      Radera
  2. Det verkar spännande med EFT. Har du kanske något lämpligt länktips som man kan följa? Tycker det är svårt att välja när man planlöst googlar runt och söker info. Farmor

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag är ju torsk på youtube videor som info, det är så enkelt! Sök gärna på EFT här inne för jag har lagt upp en del, och så välj något som känns rätt för dagen. Om du inte har några problem med engelska så kolla in denna listan, hon gör så bra videor och här finns några på temat "vad är EFT" och några bra att starta med som tex "få en bra dag". Hör gärna av dig ifall du vill ha mer tips. :)

      https://www.youtube.com/user/MargueritaV/videos?view=0&flow=grid

      Radera