To those visitors who can not read Swedish, I have now added the Google Translate - enjoy!
(and do not hesitate to get in touch with me!)

~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

torsdag 4 april 2013

Du är

 
Du är Gud - vare sig mer eller mindre. Vi är alla ett och samma. Gud är kärlek, ljus och harmoni - vare sig mer eller mindre. Du är därför det samma - kärlek, ljus och harmoni. Allt annat i dig, eller i världen beror på att du inte är i dig, du är inte ditt Gudomliga jag. Du lever i falskhet, i en illusion, i avsaknad, i ett jag du skapat utifrån samhällets ställde normer. Men samhället drivs inte av Gud, av kärlek, ljus och harmoni - det drivs av girighet och avund, av egoism och självcentrering. Att välja jag är att välja väg, är att använd din fria vilja. ♥ Amen
 
 

2 kommentarer:

  1. Tack för det här inlägget - det var precis vad jag behövde när jag behövde det!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Varsågod. ;) Alltid nice när man når fram till någon. <3

      Radera