To those visitors who can not read Swedish, I have now added the Google Translate - enjoy!
(and do not hesitate to get in touch with me!)

~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

onsdag 5 juni 2013

Ho´oponopono

Är en gammal Hawaiiansk problemlösningsprocess som löser gamla minnen som visar sig som problem i vårt nuvarande liv. Metoden visar oss att när vi blir villiga att ta ansvar och släppa taget kommer det som är rätt och perfekt till oss. Ett enkelt sätt att bli av med gammal skit med andra ord.

I´m sorry that I have expressed this problem into my life, since I am 100% responsible for it.

Please forgive me: I am asking for forgiveness to myself and so I will be releasing

I love you, because  I know i´m part of the Divine and therefore perfect
Thank you for this problem has manifested into my life, so I have one more chance to clean it.

Processen i enkel svensk tappning
 
F = förlåt mig (för att jag ältar det gamla)
J = jag älskar dig (dig = Alltet, Gud, Fadern, Universum ...)
T = tack (tack för hjälpen jag får att lösa det som jag själv inte kan lösa)


Prova gärna Ho´oponopono kombinerat med EFT för ännu mer kraft.




(Vill du lära dig mer om Ho'oponopnon så titta gärna in här.)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar