To those visitors who can not read Swedish, I have now added the Google Translate - enjoy!
(and do not hesitate to get in touch with me!)

~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

fredag 30 augusti 2013

Färger och lite annat...

Så börjar sommaren gå mot sitt slut och jag har bara en vecka kvar på min semester, även om jag inte har skrivit så mycket här har jag fått gjort en hel del. Håller som bäst på att slutföra min e-kurs i medvetet skapande ~ Carpe Punctum vägen till harmoni och framgång ~ men mer om det längre fram.

Det jag skulle skriva om är att jag helt har kört fast i färgen LILA, till min mans förtret, lila är nog näst efter rosa det värsta han vet. Som tur är gillar han blått och blålila är ju näääästan blått, eller hur?

Har idag i alla fall laddat mig med lila, körde en chakra balansering på kronchakrat vars färg är just lila. Sedan trillade jag över en sida om färgers betydelse, kanske vill du göra en färgtest. Att jag är attraherad av lila betyder iaf enligt dem "Det här färgvalet antyder att du söker något utöver det vanliga och att du har behov att fördjupa dig och stilla din själ. Låt den violetta färgen omsluta dig och genomströmma hela ditt väsen låt den göra dig medveten om ditt eget Högre Jags energier och det insiktsfulla medvetandeplan som du där existerar på.

Och DET stämmer väl överens med allt annat som är just nu!

1 kommentar:

  1. LILA är min favoritfärg! Underbar härlig färg som man alltid mår bra av =)

    SvaraRadera