To those visitors who can not read Swedish, I have now added the Google Translate - enjoy!
(and do not hesitate to get in touch with me!)

~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

tisdag 9 oktober 2012

Jag har en idé!


Jag skulle vilja starta ett centrum här ute i skogen (bor granne med Ullared och GeKås i Halland) där man ska träffas och växa som människor. Köra mini-retreat, seminarium, föreläsningskvällar, inspirationsdagar osv osv.

Vad tror du om det? Att inspirera varandra i Medvetet Skapande. Min dröm är att alla ska veta vilken kraft vi alla besitter. Att vi alla kan skapa oss vilka liv vi vill. Jag tror på att det går och jag vill vara en del i det. DET är min mission!

Planerar för fullt nu ska bitarna bara på plats... Drömmer om att kunna köra detta till självkostnadspris, betala för din fika typ. Vi har ett hyggligt stort x-tra hus på tomten som skulle kunna bli kanon, jag vill inte tjäna pengar på detta för de kommer alltid in i alla fall - men jag vill att så många som möjligt ska få ta del av allt det underbara.

Önska mig lycka till...




2 kommentarer:

  1. Spännande idé! Jag ska på retreat på Sinnesfred i Skåne. Om du inte redan har gjort det, så googla gärna för tips. :-) Lovar att skriva fint om det i tidningen sen. ;-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det utgår jag ifrån att du gör! Ha det så bäst.
      /K

      Radera