To those visitors who can not read Swedish, I have now added the Google Translate - enjoy!
(and do not hesitate to get in touch with me!)

~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

söndag 10 februari 2013

Det går att må bra, oavsett hur livet ser ut

Innan jul, där kring den 21/12-2012 gjorde jag världens dipp kändes det som, men väl ur den dippen får jag säga att den var värd alla tårar. Jag har lyft min energinivå flera snäpp känns det som, och inget kan rubba mig! (eller iaf inte så mycket ;))

Känslan är att det NATURLIGA nu för tiden är KÄRLEK, HARMONI och GLÄDJE på alla plan. Att bara vara i de känslorna, alla på en gång, är gott nog. Att leva är det som gäller och ibland levs det på highspeed andra gånger på low. Men allt är som det är och det är bra.

Allt känns bara lugnt och känslan av att allt är precis som det ska är grunden i tillvaron. Tilliten är stark - och vetskapen om att allt är möjligt ligger trygg, oavsett om man vill skapa eller bara vara. Att veta är gott nog.

Det finns egentligen inga önskningar för allt är perfekt som det är. Och vad andra anser är helt oväsentligt. De får leva sitt liv på sitt sätt - jag har hittat vägen, sanningen, och ljuset - som gäller för MIG. Amen

Tilläggas ska kanske att det då rakt inte är tipp topp om man tittar på det yttre - jag är as-trött på jobbet, men på ett positivt sätt och vår bil har gått sönder och vi bor på landet så hela livet, inkl att ta sig till jobbet, har kommit av sig - pengar till en nya finns i detta nu inte på kontot - men jag VET att allt kommer att lösa sig. På tisdag står det en ny bil på gården där hemma, hi hi.

Men jag har manifesterat en massa roliga mindre saker så som bra pris på min favvis marscara, hårtoning, trevligt besök, besök på kinarestaurang och lite annat smått och gått.






 

2 kommentarer:

  1. Låter härligt! Kram Helena

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det ÄR härligt! Och kan jag fixa det kan alla fixa det, är därför jag ska hålla min onlinekurs för att inspirera andra att ta tag i sina liv och skapa harmoni och kärlek. :)

      Radera