To those visitors who can not read Swedish, I have now added the Google Translate - enjoy!
(and do not hesitate to get in touch with me!)

~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

lördag 23 mars 2013

Bön av tacksamhet

 
Jag tackar dig Gud för att du finns för mig och för alla andra, både de med öppna och de med stängda hjärtan. Jag tackar dig för denna underbara vinterdag då snön gnistrar som diamant av solens strålar, jag tackar för allt vackert du har skapat och jag hoppas att fler och fler ska kunna se denna din skapelse för vad den är och njuta av den i tacksamhet till dig och livet självt. Jag tackar dig för mitt liv med allt vad det innebär av upp och nergångar, jag tackar dig för att du inte ger upp utan pekar med hela handen för att visa vad som är min väg till kärlek, harmoni och tillit. Jag tackar dig för att jag får finnas i allt detta underbara som är mitt liv, och jag tackar dig för att jag ges möjlighet att växa för var dag och på så sätt hitta tillbaka till kärnan, till det som Är.
 
Amen
 
 
 
 
 

2 kommentarer: