To those visitors who can not read Swedish, I have now added the Google Translate - enjoy!
(and do not hesitate to get in touch with me!)

~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

fredag 6 april 2012

Hej vad det går!

Så var det långfredag och påsk för hela slanten! Hoppas att du får en mysig sådan. Själv är jag ju alltid ledig på fredagar så det är ingen större skillnad denna veckan för min del. Men vi har ju påsk-lediga ungar hemma så lite annat blir det allt.

Har ännu en gång kunnat konstatera att det är underbart hur universum fungerar! Jag har ju bett om att få arbeta med att föreläsa och nu har jag ett jobb på ett behandlingshem där jag föreläser för killarna några ggr i veckan! Trivs kanon bra, med jobbet och grabbarna förutom att det är alldeles för mycket att göra och det blir allt för lite tid till annat så som er och mig själv. Håller ju på att planera vår Inspirationsdag i Göteborg den 20 maj oxå så det är fullt upp mest hela tiden. Kul men mycket. Så jag styr om min önskan lite - jag vill föreläsa, tjäna bra med pengar och har mer fritid än jobb! Så nu ska vi se vad det blir av detta...

Jag önskar ett liv där jag får inspirera andra och alltid har tid för mig själv, att bara vara, att njuta och älska och finnas till och där jag alltid har mer pengar än jag behöver oavsett om jag ska till Willys och handla mat, åka till Australien eller köpa mig ett hus! Jag nöjer mig med detta eller något bättre...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar