To those visitors who can not read Swedish, I have now added the Google Translate - enjoy!
(and do not hesitate to get in touch with me!)

~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

lördag 28 juli 2012

The Grid

Jag är en Abraham Hicks fan, det var när jag hittade Abraham som detta med Medvetet Skapnade äntligen föll på plats - jag fattade grejen. Det handlar inte om att kämpa sig fram till sina mål i livet, det handlar om att vara tacksam, njuta, älska, chilla och följa sin magkänsla.
Abraham pratar mycket om Vortex, your happy place, där dina manifesteringar skapas. Nu har det även dykt upp ett nytt ord, eller en ny term - The Grid.
Och det är precis vad vi har pratat om så ofta här inna - att chilla och njuta av livet och överlåta till Universum/Gud att sköta jobbet.

“The Grid is free of details and simply the emotional essence.”

Det handlar om att väldigt generellt och ospecifikt spåna loss på vad man vill ha i livet, vilka känslor man vill leva i, och sedan överlåta till Universum/Gud att sköta det praktiska kring hur, när, med vem osv.
  • Jag vill vara fri, jag vill kunna göra allt jag vill, när jag vill och hur jag vill, jag vill resa, möta intressanta människor, njuta, älska, leva, tillfredställa, utvecklas, växa, vara trygg, känna tillit och tilltro, våga, jag vill flyga, jag vill förmedla min kunskap, jag vill inspirera och bli inspirera, jag vill...
Detta är att skapa The Grid, detta är att skapa en känska som får dig att må bra, helt utan krav och ångest, detta är att skapa dina bästa förutsättningar för dina manifesteringar.
The Grid! Skrattande (finns fler videor på YouTube)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar