To those visitors who can not read Swedish, I have now added the Google Translate - enjoy!
(and do not hesitate to get in touch with me!)

~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

onsdag 12 oktober 2011

Släpp taget!

För mig är "släppa taget" delen den svåraste, du vet: Be -Tro (släpp taget!!!) och du kommer att få. Att helt och fullt kunna vara lugn´i att det jag önskar och ber om kommer att bli mitt. Att inte fundera över hur, när och genom vem min önskan kommer att manifesteras. Och detta trots att jag vet att just sånna tanakr fördröjer manifesteringen - men det är ju så svårt att bara släppa taget och lite på att saker kommer att ske. Har man i 40 år varit den som fixar allt blir det ju inte lättare tänker jag. Men jag jobbar på det eftersom det är viktigt.

Ska du få saker att gå din väg måste du först veta vad du verkligen vill ha och uppnå, du måste tro på att det kommer att ske och du måste vara lugn under tiden. Släpp det! Gör något annat! Ha kul, skratta, njut, uppskatta livet - det kommer att hjälpa. För du behöver inte be Gud, eller Universum, om samma sak om och om igen. Önskan gick fram första gången :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar