To those visitors who can not read Swedish, I have now added the Google Translate - enjoy!
(and do not hesitate to get in touch with me!)

~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

torsdag 29 december 2011

År 2012 är snart här!

Har själv aldrig förstått mig på grejen med nyårslöften, eller varför man ska dra igång nya vanor på måndagar just. Investera i sig själv och sitt välmående kan man göra alla dagar alla tider på året! Eller fel av mig, det borde man göra alla dagar alla tider på året.

Så varför inte investera en sund i din personliga utvecklingoch ditt välmående genom att utnyttja mitt erbjudande om ett GRATIS prova-på-coach-samtal enligt den Goda Känslan? Mer om det hittar du HÄR på min hemsida, eller varför inte bara höra av sig direkt till mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar