To those visitors who can not read Swedish, I have now added the Google Translate - enjoy!
(and do not hesitate to get in touch with me!)

~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

torsdag 22 december 2011

Don´t worry - be happy!

Lika attraherar lika - var glad och tacksam så attraherar du mer av det du VILL ha i ditt liv. Men alla dagar är inte kul dagar. Hur gör du för att hålla dig på banan? Jag brukar peppa mig med bra musik, eller gå ut i skogen, eller se en mysig film (har ett gäng må-bra-filmer), kolla på hus på Kreta, kramas, baka eller vad det nu kan vara som jag känner för just där och då. Och om jag inte lyckas avleda mig själv så tillåter jag mig att vara off en dag! Prova att säg till dig själv en sån där dag som du helst skulle vilja bli kvar i sängen att "idag väljer jag att vara off, jag väljer att gotta mig i deppigheter och det är okej för i morgon kommer jag åter igen sträva efter att må så bra som möjligt" - testa det eller något likande och du kommer att känna att livet faktiskt känns lättare i och med att du tar kontroll över dina känslor, det är inte de som styr dig.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar