To those visitors who can not read Swedish, I have now added the Google Translate - enjoy!
(and do not hesitate to get in touch with me!)

~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

fredag 17 februari 2012

Numerologi

Det trillar in mejl av allehanda slag i min inbox, idag kom det en prova-på en gratis Numerologi-läsning. Det gick ju inte att missa det och HEJ vad det stämnde bra. Varför inte prova?

Du hittar den här Sedan vill de såklart sälja in en forstättning som kostar pengar men den kan man ju bara strunta i. Tungan ute

Så nu vet jag att jag är bra på att läsa folk, omtänksam, diplomatisk, gör mig mer som chefens högra hand än som chef eftersom jag bryr mig allt för mycket om att alla ska må bra, jag är väldigt andlig och intuitiv och bryr mig mer om att växa som människa än att tjäna pengar.

Jag är en sanningssökare och kan gå hur långt som helst för rättvisa.

Jag vet oxå att jag kommer att bli "testad" av Gud/Universum eftersom jag just är väldigt andlig och uppkopplad och Gud vill se att jag är värd det, att jag använder mig av mina gåvor - men det kommer att ge fördelar sen.

Mitt inres önskan är att bli något stort inom religion och/eller andlighet och jag måste vara försiktig så att jag inte kör slut på mig själv då jag tror att jag kan klara allt som ställs framför mig...

2 kommentarer:

  1. Svar
    1. Det var en sammafattning av min rapport. Jag har - 'Life Path' 2 Your 'Expression' 11 och 'Soul Urge' 11 - Med andra ord - livsväg 2, mitt yttre sätt 11 och mitt inres behov 11, typ.

      Och för min del stämnde det bra inom alla tre områdena, skrämmande bra!

      Radera