To those visitors who can not read Swedish, I have now added the Google Translate - enjoy!
(and do not hesitate to get in touch with me!)

~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

söndag 4 mars 2012

Attraherar för fullt!

Det är underbart när man får kläm på det här med medvetet skapande och attraktionslagen! Jag har ett tag haft som dröm att föreläsa om just detta med medvetet skapande och attraktionslagen - i höstas bad jag om att få möta inspirerande människor så att jag kom närmare mitt mål. Strax efter det trillade jag över ett forum, där blev jag efter någon dag inbjuden till en grupp. Träffade ett gäng underbara kvinnor, men ingen höll på med det jag gör - men jag lärde mig mycket om annat.

Så fick vi ett infall, efter att ha skojat om att göra en kurs i och med att en av tjejerna skulle gå på det, och nu är vi i full fart med att sätta ihop vår inspirationsdag. Där jag ska föreläsa om medvetet skapande och attraktionsalgen, så klart.

Sedan är jag noga med att vi håller en viss klass, och vips så fick vi via kontakters kontakter möjlighet att till ett väldigt bra pris vara på Novotel i Göteborg, och där är det FINT. Me lik!

Så nu är det full fart framåt - hjälp vad det är kul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar