To those visitors who can not read Swedish, I have now added the Google Translate - enjoy!
(and do not hesitate to get in touch with me!)

~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

torsdag 1 mars 2012

Blå

Jag är inte så super insatt i detta med Chakran, men jag har märkt att det gör nytta att rena och ladda dem då och då så det försöker jag att göra. Det finns ju några att välja på, och vill du så kan du på tex YouTube hitta videor som fixar dem alla åt dig - eller så tar du reda på vilken du just nu behöver jobba med. Vill du veta mer om våra vanligaste chakran så titta in här.

Det kan man göra realtivt lätt - antingen så frågar du bara rakt ut "Vilken chakra behöver jag jobba med (eller ge omsorg) idag?" - den färg som då dyker upp i huvudet på dig det är färgen för dagen. Med andra ord den chakran behöver du ge extra omsorg.

Eller så föreställer du dig själv och ser vilken färg som dyker upp. Samma där, den du ser för ditt inre det är den chakran du behöver fokusera på.

Min färg för dagen var blå.

1 kommentar: