To those visitors who can not read Swedish, I have now added the Google Translate - enjoy!
(and do not hesitate to get in touch with me!)

~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

tisdag 25 december 2012

Jag önskar dig en...

...underbar fortsättning på julen! Själv ska jag fira lite till då barnens mormor kommer hit under dagen, men sedan ska jag forsätta att plita på en lilla onlinekursen jag har tänkt att ha här i vinter. Hoppas att det är många som hänger på för att lära mer om hur man Medvetet kan Skapa sig ett gott liv. Ha det bäst alla fina!

2 kommentarer:

  1. Ok vad e det för spännande kurs? KramHelena

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tanken är at jag ska hålla en onlinekurs via webinär i Medvetet Skapande, m.a.o det jag skriver om här. Allt med tanken at inspirera andra till att ta tag i sina liv och börja styra dem i den riktningen de själva vill. Än så länge en massa lösa trådar som ska styras upp till en hållbar struktur så det blir valuta för pengarna. :)

      Radera