To those visitors who can not read Swedish, I have now added the Google Translate - enjoy!
(and do not hesitate to get in touch with me!)

~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

lördag 1 september 2012

Den fria viljan

Den senaste tiden har jag helt och fullt försökt att leva efter Medvetet Skapande, m.a.o att i allt jag gör ha med rätt känsla. Att välja bort det som får mig att må mindre bra för att istället göra det som får mig att må bra.

Vill jag inte städa så struntar jag i det, och det visar sig alltid att det kommer en dag då det känns okej att ta i städningen. Vill jag ligga på soffan så gör jag det. Vill jag gå ut och gå så gör jag det. Då jag är på jobbet är det så klart svårt att helt och fullt styra vad jag ska göra och när så där strävar jag efter att vara i rätt känsla, att välja att må bra i det jag gör. Allt jag har är nu, och jag väljer att göra mitt nu så bra som det bara går.

Detta har resulterat i att jag mår KANON! Jag går runt och är ofattbart nöjd med mig själv och mitt liv, det bara flyter på, det mesta känns lätt och möter jag motstånd så stannar jag till, andas och tänker om.

Detta är DEN FRIA VILJAN! Detta är att leva mitt liv som jag vill så att jag mår bra. Oiiiiii!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar