To those visitors who can not read Swedish, I have now added the Google Translate - enjoy!
(and do not hesitate to get in touch with me!)

~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

onsdag 12 september 2012

Känslan är A och O

Det går inte att upprepa nog gånger ~ KÄNSLAN ÄR A och O! Det är känslan du ska utgå ifrån när du skapar ditt liv. Visualisera i fel känsla, gör ingen nytta, affirmera i fel känsla gör ingen nytta ~ oavsett vilka metoder du väljer att använda dig av så är det KÄNSLAN du ska gå på.

Hitta den där WoW-känslan, hitta glädjen, hitta entusiasmen ~ och sedan kör du.

Idag var vi några som provade att göra "tvärt-om-leken" för att manifestera våra önskningar. Universum/Gud uppfattar inte ordet "inte" det uppfattas inte, utan det är vad du fokusera på med vilken känsla du gör det som är det avgörande.

Du kan med andra ord säga "Jag är INTE rik", eller "Jag är INTE vältränad" eller "Jag har INTE mitt drömjobb" ~ bara du gör det med rätt känsla, m.a.o en POSITIV känsla. Ofta kan det faktiskt vara lättare att använda sig av "tvärt-om-leken" eftersom du där faktiskt säger något som är sant, vilket möter mindre motstånd än att säga något som (ännu) inte har manifesterats i din verklighet.

En tjej hade letat efter sitt pass i två månader, utan framgång, hon använde sig av "tvärt-om-leken" och drog till med "Jag har INTE hittat mitt pass", strax där efter fick hon för sig att titta i en låda sär hon redan hade letat många gånger, och visst låg passet där!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar