To those visitors who can not read Swedish, I have now added the Google Translate - enjoy!
(and do not hesitate to get in touch with me!)

~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

onsdag 4 januari 2012

Budskap från andra sidan

Vill bara tipsa om en sida ifall du är intresserad av "kontakt med andra sidan" - en vän till mig sysslar en hel del med det där och ibland får de budskap från andra sidan med de har ingen mottagare. Så nu utnyttjar de vår moderna teknologi och bloggar om de mötena! Titta gärna in till dem, de har just kommit igång men det lär bli riktigt spännande att följa dem. Sidan heter Otherside.bloggplatsen.se.

4 kommentarer:

  1. Men oj vad spännande det måste jag läsa!Är väldigt intresserad av "livet efter detta".
    Tack för tipset!
    kram
    pst jag slänger också in en liten länk från min blogg

    SvaraRadera
  2. Visst är det ! Jag har själv just börjat att utveckla min mediala sida och det är så roligt och intressant. Tänk vad mycket underbart det finns att lära.

    (Och tack för att du länkar, du är en fina människa - ljus och värme åt dig vännen)

    SvaraRadera
  3. Tack du är en väldigt fin människa själv vad jag har förstått! Jo jag länkade samtidigtsom jag skrev en liten episod som hände på en storseans för ganska många år sedan när de inte hittade någon mottagre för ett budskap,
    Aha är du medial, ja det är vi väl alla mer eller mindre, ja det är ett spännande ämne.
    Ljus och kärlek!

    SvaraRadera
  4. Är lite roligt med det där faktiskt. Jag har alltid varit lite avis på min man som är medial, men egentligen inte bryr sig. Sedan ber jag universum om att jag ska få möta en grupp kvinnor som kan hjälpa mig att utvecklas i mitt arbete. Jag tänker att jag ska möta några LoA folk, men veckan efter trillar jag in på ett ställe där alla är mediala och efter några dagar där har jag väckt min egen förmåga. Detta var nu helt nyligen, men oj vilka framsteg jag har gjort. Får till mig en massa grejer nu, jag som inte hade någon som helst aning om att jag kunde. Kul är det iaf. Man får det man ber om ;)

    SvaraRadera