To those visitors who can not read Swedish, I have now added the Google Translate - enjoy!
(and do not hesitate to get in touch with me!)

~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

måndag 23 januari 2012

Medial vägledning

Jag vill passa på att tala om att jag nu även sysslar med Medial vägledning. Detta är något som jag "trillade" in på under mitt arbeta med mig själv. Alla människor har förmågan att läsa av sin omgivning och andra människor, alla har även förmågan att nå andra dimensioner - det krävs oftast bara att man öppnar upp, litar på sin egen förmåga och så lite träning.

Att läsa människor via samtal eller via Medial vägledning är för mig igen skillnad, det enda är att vid en Medial vägledning så kommer det fram saker som ännu inte har hänt ännu. Men man ska för den sakens skull inte glömma att man ALLTID har möjligheten att påverka sitt liv!


2 kommentarer:

  1. Åh vad intressant! Hoppas du skriver mer om detta framöver... :) Kram

    SvaraRadera
  2. Kul att det intresserar. Det kommer säkert att bli mer om det framöver.

    SvaraRadera