To those visitors who can not read Swedish, I have now added the Google Translate - enjoy!
(and do not hesitate to get in touch with me!)

~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

måndag 9 januari 2012

Iiiiiiiih!!!

Plötsligt händer det! Har sedan en tid kännt att föreläsa det är det jag vill göra,. Så vad gör man? Jo formulerar en önskan, skickar ut den till Gud/Universum -. släpper den fri och gör annat.

Och idag fick jag mitt första erbjudande om att hålla ett föredrag! Bara sådär. Betalt får jag oxå, och inte för att skryta men de hade kunnat välja Mia Törnblom eller Kay Pollak... Yes!!! Och får jag som jag vill så är detta bara början.

6 kommentarer:

  1. Grattis vad kul och lycka till !
    Kram

    SvaraRadera
  2. Grattis! Vad kul :)!

    Idag fick jag svar på en ansökan om provfilmning till en film som börjar spelas in i år, och jag fick tid och datum till min audition så jag är helt... fantastiskt glad! Hela dagen har bara flutit på och allt känns skitbra :D!

    SvaraRadera
  3. Underbart! Grattis. Njut av känslan så ska du se att det kommer mer. Glöm inte att berätta vilken film det är så vi kan ha koll efter dig. :)

    SvaraRadera
  4. Åh vad kul!!!! Bra jobbat!! Har du valt ett speciellt ämne du skall föreläsa om? Jag menar.. vilken inriktning? :) Kraaam

    SvaraRadera
  5. Så här sålde jag in mig...

    ~ Du är vad du tänker ~
    Söker Du meningsfullhet i din tillvaro, längtar du efter att känna att du är nöjd med att vara du och efter att utvecklas som människa, som privatperson och i din yrkesroll?

    Då är du välkommen att ta del av ett inspirerande möte mellan dig och mig där du kommer få lära dig hur du kan ta kontrollen över ditt liv med hjälp av medvetet skapande. Det enda du helt och fullt kan styra över i ditt liv är dina egna tankar, och med hjälp av dem även dina känslor. På ett lättfattat och stimulerande sätt kommer jag att visa dig hur.

    Genom att lära dig styra dina känslor emot den Goda Känslan, lär du dig skapa det liv du drömmer om. Öka din självkänsla, förbättra ditt målfokus och lär dig hantera möten med andra på ett sätt så att du oavsett vad som sägs och vad som sker kan lämna ett möte och må väl. Lär dig hur du kan hantera energitjuvar och situationer då du lätt smittas av den andres negativa sätt och varande, på ett sätt så att du själv kan lyckas bibehålla ett positivt, livsbejakande och effektivt jag även i svåra möten. Lär dig kommunicera med dig själv och andra på ett sätt som ger mervärde i nuet.

    Livet ska vara gott att leva - att skratta och njuta är meningen med livet, jag är värd det och du är värd det – låt mig visa dig vägen dit.

    - Och uppenbarligen så tilltalade det dem!

    SvaraRadera