To those visitors who can not read Swedish, I have now added the Google Translate - enjoy!
(and do not hesitate to get in touch with me!)

~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

fredag 17 augusti 2012

Allt bara är och det är bra

Just nu befinner jag mig i ett tillstånd av att bara vara - allt bara är och det är bra.

Livet känns rätt, det känns lugnt och det är harmoni. Ibland får jag för mig att jag ska göra annat, mer, större, bättre - men var gång jag frågar mina vägledare om vad jag ska göra får jag till svar att jag ska fortsätta med det jag gör.

Mitt liv har alltid varit hit och dit och upp och ner, mest ner, så känslan av att vara nöjd behöver jag träna på - trots att det är detta jag har strävat efter. Att finna harmoni i det som är. Att hitta behagliga känslor kring varandet.

Meningen med livet! Lycka! Tacksamhet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar