To those visitors who can not read Swedish, I have now added the Google Translate - enjoy!
(and do not hesitate to get in touch with me!)

~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

söndag 19 augusti 2012

Malin Berghagen - Meditationsbön

Jag är helt såld på Malin Berghagen och idag hittade jag denna fina Meditationsbön på hennes blogg.

"Jag ber att alla kända och okända inre negativa bilder hittas, öppnas och läks genom din villkorlösa kärlek, gudomliga ljus och livskraft. Jag ber att alla ohälsosamma övertygelser hittas, öppnas och läks genom din villkorslösa kärlek, gudomliga ljus och livskraft. Jag ber att alla destruktiva cellminnen hittas, öppnas och läks genom din villkorslösa kärlek, gudomliga ljus och livskraft. Jag ber att alla fysiska symtom hittats , öppnas och läks genom din villkorslösa kärlek, gudomliga ljus och livskraft. Och jag ber att effekten av den här healingen ökar med 100 ggr och mer"




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar