To those visitors who can not read Swedish, I have now added the Google Translate - enjoy!
(and do not hesitate to get in touch with me!)

~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

torsdag 9 augusti 2012

Gilla läget!


Attraktionslagen - eller att leva - handlar ju om så många olika bitar. Att slappna av och tillåta saker om ting att vara som de är brukar, näst efter att jobba bort sina blockeringar, vara den svåraste biten.

Att bara gilla läget och slappna av i full förvissning om att allt alltid ordnar sig till det bästa. Något som underlättar att tänka när man stressar upp sig över hur, när och varför är:

Jag har lärt mig en massa nytt om hur saker och ting funkar så det kommer att bli mycket trevligare i framtiden. Jag inser också att jag inte behöver kämpa för att åstadkomma något. Jag behöver bara slappna av.

 
Slappna av. Andas. Njut. Le. Lev. Men jaga inte upp dig över saker och ting. Stressa inte för att allt inte alltid blir som du hade tänkt dig - för hur ofta blir det det egentligen?

Attraktionslagen funkar som bäst när du bara gillar läget, lever i nuet och är tacksam över allt du redan har. Jaga inte upp dig, stanna istället till och var i ditt Nu. Gör detta Nuet till ett Nu att var nöjd över. Sedan löser sig resten, jag lovar.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar