To those visitors who can not read Swedish, I have now added the Google Translate - enjoy!
(and do not hesitate to get in touch with me!)

~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

torsdag 2 augusti 2012

Dagliga manifestationer

Att leva efter Medvetet Skapande (LoA) innebär att vara medveten om vad man tänker, gör, känner och sänder ut - men även om att vara medveten om vad man får igen.

Att vi skapar allt i våra liv är en självklarhet för dem som har anammat tanken bakom Medvetet Skapande, men ofta glömmer vi bort att uppmärksamma de där mindre grejerna som vi hela tiden får till oss då vi är i ett bra flow, när vi har en bra energi som attraherar bra saker. Vi går och väntar på de stora grejerna, huset, bilen, mannen/kvinnan, miljonerna osv - men missar lätt allt det andra.

Jag har denna veckan tex fixat oss nya däck till bilen. Inte så fräckt, eller kul kanske men väl behövligt! Jag ber om nya däck ena dagen och min man får ett par av en kollega den andra dagen. Gud är god!

Jag har ändrat maten på menyn på jobbet, fixat sol när det skulle vara skitväder, extra pengar, parkeringsplatser, ingen p-bot (mitt i Göteborg!), att tiden ska går fort när jag är på jobbet och långsamt och njutningsfullt då jag är hemma - osv, osv.

Vad manifesterar du i ditt liv?



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar