To those visitors who can not read Swedish, I have now added the Google Translate - enjoy!
(and do not hesitate to get in touch with me!)

~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

torsdag 2 augusti 2012

Universum blinkar åt mig

Just nu får jag var dag bekräftelse på att jag är på rätt väg. Det är ju som så att när man har en större önskan som man har skickat till Universum/Gud som sedan är på väg att manifesteras så får man alltid en massa hintar om att den är på G, innan den är manifesterad.

Om du tex önskar dig att bli gravid kommer du att se en massa gravida kvinnor, önskar du ett drömjobb kommer dina vänner att hitta sina drömjobb osv. Jag har ju ett hus på Kreta som min grej, först att åka dit så klart, men sedan ett eget hus där. Och förutom det så ska vi ha oss en Lexus (skrev först att vi ska köpa en, men det är ju oväsentligt hur vi får den, vill någon ge oss den så tackar vi och tar emot) - Lexus är för mig lyx, lagom lyx.

Att byta från att köra en skabbig Saab med 15 år och 25 000 mil på nacken mot en sprillans Lexus för strax under i miljon det är LYX. Så när jag säger att vi har skaffat oss en Lexus (på ett eller annat sätt) då har jag blivit rik. :)

Nu kan jag inte gå ur huset utan att möta en Lexus, och så vanliga är de INTE, jag har vänner som åker till Kreta, det är Kreta på tv och både mejl och FB samt alla annonser som dyker upp här och där handlar om Kreta. Och jag tackar Universum/Gud för att jag nu vet att jag är på rätt väg.

Vart är du på väg?

2 kommentarer:

  1. Hamnade på din blogg av en slump (fast egentligen vet jag att inte "slumpar" är så slumpartat :)
    Jag väntar och ser fram emot "mitt" stenhus i Provence. Har sett det för mitt inre och med allt tydligare detaljer. Börjar se "tecken" jag oxå.
    Skall bli kul att följa dig och din blogg!
    Kram
    Mia

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad roligt! Hoppas att du ska trivas ;)

      Radera