To those visitors who can not read Swedish, I have now added the Google Translate - enjoy!
(and do not hesitate to get in touch with me!)

~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

lördag 5 november 2011

Aaargh! *tröttihuvudet*

Hjälp vad jag är trött i mitt huvud! Har suttit hela dagen och filat på min hemsida www.livsstilskonsulent.se - dax att dra igång med coachingsamtalen på riktigt nu! Så kul. Jobbar i huvudsak enligt Den Goda Känslans teori - ett effektivt sätt att finna harmoni i livet.

Livet ska vara gott att leva och du kan leva en gott liv - med lite träning så är det inte så svårt. Det vill jag förmedla till alla och en var. Har gått och dratt på detta ett bra tag men efter ett coachingsamtal med en kvinna igår insåg jag att NU är det dax att köra. Så hela dagen, eller egentligen sedan i går kväll, har jag skuttat runt lätt euforisk och tagit itu med diverse grejer, skapar hemsida, börjat marknadsföra mig mm. Kul, men hjälp så trött jag blev. Tur att det är kvällen...

Får bli mer bloggande här i mon för nu har hjärnan lagt av. Bara be en bön om success och sedan sängen ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar