To those visitors who can not read Swedish, I have now added the Google Translate - enjoy!
(and do not hesitate to get in touch with me!)

~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

tisdag 8 november 2011

Masterminding?!?

Åååh jag har så kul! Och så fullt upp! Men kul! Jobbar för fullt med att sammanställa lite material utifrån metoden Den Goda Känslan, att skapa dig ett bra liv, ditt drömliv med hjälp av Attraktionslagen. Lätt som en plätt! Bara man fattar hur man ska göra ;)

Jag har ju, trots mitt skrivande och marknadsförande och läsande och tänkande och skrivande, uppmärksammat att ni besökare har ökat markant. Och det är ju så kul! Utifrån det fick jag en tanke...  

Att skapa en MastermindGrupp! Tanken är att vi ses via tex Skype (för jag utgår ifrån att alla inte bor i mina krokar, granne med Ullared) 1 gång/v.a vecka, eller 1 gång/månaden, för att utbyta tankar och idéer kring hur man använder Attraktionslagen för att forma sitt liv. Och det behöver inte alls vara att du jobbar med detta, eller egentligen vill sprida din kunskap till andra - utan för att få tips, råd och stöttning på vår resa. 

Så min fråga är nu - Finns det något intresse hos er att hänga på?! Blir ju en trist grupp om jag ska sitta och prata med mig själv... 

Låter detta spännande och du skulle vilja veta mer eller rent av redan nu vill vara med - hör av dig till mig! Lämna en kommentar efter detta inlägg, eller mejla, eller flaskpost, eller... men glöm inte berätta hur jag når dig! Ser med spänning fram emot att höra ifrån dig... :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar