To those visitors who can not read Swedish, I have now added the Google Translate - enjoy!
(and do not hesitate to get in touch with me!)

~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

lördag 19 november 2011

Lita på din inre vägvisare!

Jag ÄLSKAR Abraham Hicks! Vill man lära sig mer om Attraktionslagen och tankens kraft på ett lätt och roligt sätt så lyssna på honom. Man behöver inte krångla, det är inte svårt och alla kan manifestera vad man än vill. LYCKA! Lita bara på ditt inre, ha som mål att alltid sträva efter att nå den angenämaste känslan för stunden - inte ditt livs bästa - utan enbart den bästa känslan för stunden.




3 kommentarer:

  1. Tack för den större texten och även om jag är dålig på att lämna en kommentar så läser jag alla dina inlägg så du vet :D

    Ha en fin Lördag!!!

    SvaraRadera
  2. Åh! Jag älskar också Abraham-Hicks! Det bästa är egentligen inte önskningarna, utan just att jag känner att jag är så mycket lyckligare sen jag kom i kontakt med dem.

    SvaraRadera
  3. Jenny! Håller med dig till 100 %. Att upptäcka att man kan går runt i livet och vara "löjligt glad" är helt UNDEBART!

    SvaraRadera