To those visitors who can not read Swedish, I have now added the Google Translate - enjoy!
(and do not hesitate to get in touch with me!)

~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

söndag 20 november 2011

Afformationer


Idag trillade jag över något som för mig var helt nytt - Afformationer! En vidare utveckling av de traditionella affirmationerna. En del kan tycka att vanliga affirmationer kan vara lite kluriga - inte att formulera dem kanske, men att tro på dem. Att stå framför spegeln och säga till sig själv "Jag är rik" och se att färgen flagar i taket och man skulle behöva tona året men det finns det inga pengar till kan ju förstöra den bästa affirmationen i världen! 

Afformations-metoden går istället ut på att genom att ställa de rätta frågorna, så får man de rätta svaren. När du ställer dig själv en fråga, vilken fråga den än är, såväl positiv som negativ, så börjar hjärnan direkt att leta efter svar. Med hjälp av afformationer, kan du med rätt fråga få det svar du önskar och då i enlighet med attraktionslagen också dra till dig de svaren som ger dig det du vill ha i livet.

Hittade ett klipp på YouTube (var annars) som beskriver just detta...

2 kommentarer:

  1. Tack för tipset! Väldigt intressant OCH sant det du skriver om hur viktigt det är att det känns äkta och trovärdigt... annars snubblar man ju innan startskottet ens har gått av!

    SvaraRadera
  2. Det går ju såklart att envist "gnaga in" ett nytt tänk och därmed hitta rätt, positiva, känsla - men kan man hitta en snabbare och enklare väg att komma rätt så är ju det kanon! Jag gillar när det är roligt och lätt :) Har aldrig testat detta med afformationer själv, aldrig ens hört talas om det men nu afformerar jag för fullt. Blir ju mer som att man prata med sig själv och det tycker jag gör att det känns mer äkta. Oavsett vad jag säger till mig själv så har jag har ju alltid rätt ;)

    SvaraRadera